SolarWinds® Dameware® Remote Everywhere a Service Desk sú cloudové riešenia s implicitnou natívnou integráciou. Táto výkonná integrácia poskytuje komplexné možnosti správy IT služieb (ITSM). Schopnosť zefektívniť riešenie incidentov pri poskytovaní servisného portálu a katalógu služieb zlepšuje skúsenosti zamestnancov so službami:
• Rýchlejšie diagnostikovanie problémov, riešenie technických problémov a udržiavanie produktivity zamestnancov začlenením vzdialenej podpory do procesov správy služieb
• Spustenie vzdialeného pripojenia priamo zo záznamu incidentu na vašom servis desku jedným kliknutím
• Porovnanie podrobností a informácií o vzdialenom pripojení priamo zo záznamom služby incidentu, pre získanie kompletného záznamu auditu od podania až po vyriešenie
Vyriešte problémy zamestnancov rýchlejšie integráciou podpory Dameware Remote Everywhere priamo v rámci SolarWinds Service Desk.
About the author