Microsoft radí, ako zvládnuť prechod na home office

ByIvan BREZIANSKY

Microsoft radí, ako zvládnuť prechod na home office

V tomto období väčšina firiem prešla, alebo prechádza na prácu home office, dokonca aj tí, ktorým sa to zdalo donedávna nereálne.

Čomu treba venovať zvýšenú pozornosť?

Prečítajte si odporúčania veľkej, úspešnej firmy, ktorá postupne prechádzala na flexibilné fungovanie už pred siedmimi rokmi.

Microsoft odporúča sústrediť sa na tieto body:

  • Dobre si nastavte ciele – musia byť dobre merateľné, inšpiratívne.
  • Pravidelne komunikujte s ľuďmi v tíme – výsledkom bude správne pochopenie cieľov.
  • Oceňte spoluprácu a zdieľanie – spontánne, ale aj v rámci pravidelného hodnotenia.
  • Stanovte si tzv. tímové dni – väčšie, alebo menšie tímové stretnutia.
  • Otvorené kalendáre – lepšie plánovanie času a stretnutí.
  • Dodržiavať princíp dosiahnuteľnosti počas pracovného dňa.
  • Rešpektujte voľný čas kolegov.
  • Používajte MS Teams – viete kto je online, komu môžete poslať rýchlu správu, zdieľať dokumenty…
  • Nebojte sa stretnutí na diaľku.
  • Zdieľajte spoločné dokumenty na OneDrive – budú vždy prístupné relevantným ľuďom.

Zdroj: Prečítajte si celý článok na Forbes.

About the author

Ivan BREZIANSKY editor

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.