Vyriešte problémy zákazníkov rýchlo a efektívne. Vyskúšajte Freshdesk!

ByIvan BREZIANSKY

Vyriešte problémy zákazníkov rýchlo a efektívne. Vyskúšajte Freshdesk!

freshdesk logo

Už nemusíte hľadať ten správny nástroj pre vás zákaznícky servis. Máme pre vás Freshdesk!

Moderný, cloudový softvér zákazníckej podpory, s funkciami Omnichannel, Bots alebo Self-service solution, spracováva žiadosti prichádzajúce cez všetky kanály: e-maily, web, telefón, chat a sociálne siete.

AI, automatizujte opakujúce sa úlohy, čím zvyšuje produktivitu Vášho tímu.

Ticketing

Prostredníctvom vytvárania ticket-ov a umelej inteligencie AI, získajú vaši zákazníci výbornú skúsenosť s uspokojením ich potrieb a vyriešením problémov. Pomocou stanovenia priorít problému, kategorizovaním a pridelením ticket-u správnym agentom, sa stáva celý proces riešenia problému rýchlejším a jednoduchším.

  • Filtrujte ticket-y na základe konkrétnych vlastností, takže najdôležitejšie ticket-y, na ktorých by mali agenti pracovať, majú najvyššiu prioritu.
  • Pomocou SLA manažmentu, môžete optimalizovať výkonové limity. Stanovte očakávaný čas odozvy so zákazníkmi a zmerajte, ako sú vaši agenti schopní plniť časové rámce.
  • Freddy AI, ušetrí čas vašim agentom s opakujúcimi sa úlohami. Automaticky navrhuje kategórie a priority ticket-ov. Agentom navrhne najvhodnejšie riešenia.

Naša ponuka Freshworks riešení pre vaše podnikanie.

Pozrite si, ako Freddy pomáha vašim agentom.

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=41FOvBPhbWw]

Viac o Freshworks

About the author

Ivan BREZIANSKY editor

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.