Už nemusíte hľadať ten správny nástroj pre vás zákaznícky servis. Máme pre vás Freshdesk!
Moderný, cloudový softvér zákazníckej podpory, s funkciami Omnichannel, Bots alebo Self-service solution, spracováva žiadosti prichádzajúce cez všetky kanály: e-maily, web, telefón, chat a sociálne siete.
AI, automatizujte opakujúce sa úlohy, čím zvyšuje produktivitu Vášho tímu.
Ticketing
Prostredníctvom vytvárania ticket-ov a umelej inteligencie AI, získajú vaši zákazníci výbornú skúsenosť s uspokojením ich potrieb a vyriešením problémov. Pomocou stanovenia priorít problému, kategorizovaním a pridelením ticket-u správnym agentom, sa stáva celý proces riešenia problému rýchlejším a jednoduchším.
Naša ponuka Freshworks riešení pre vaše podnikanie.
Pozrite si, ako Freddy pomáha vašim agentom.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=41FOvBPhbWw]
About the author